Friday, April 06, 2007

Мо и Киро полудяват!!!



(rofl)

10 comments:

BenJito said...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxax zapo4va stra6no dobre, super napravo, Mo hubavo umee da vodi topkata, ama tova ve4e sym go kazvam, no posle - ne go o4akvah, prysnah se ot div smqh po poda!!
Super e
\/

Anonymous said...

hahaha naistina e mno qko, lelele kefite me 4estno male smex hahahaha ludnica.

Anonymous said...

WSSB: pff tiq sa mn dobri skoci dribul si4ko awe basketa e nai-velikoto ne6to , a tva sa edni ot nai-dobrite .. da ne kaja i nai-dobrite koito sum vijdal v bg.. predi v sf ima6e nekvi ludi ama i vie ne im otstupvate .. divi ste . probvaite v nqkoe turnir4e kato ste po sf are hora GAME ON

Succubus said...

Tuka ima deistvie ala Happy Three Friends... :D Ina4e tehnikata si e tehnika, ama mi se struva, 4e Kiro iska da si hodi nakraq. Trygna li si v kraina smetka??????

BenJito said...

I trygna li si? Spored men ne! :D

Vladura said...

Auuu teq pi4ove mnogo izdivqvat sled hubaviq dribyl :)) hahaha mno sa smqh.. hgahaha

Anonymous said...

Dobre, 4e Benjito mi kaza da pogledna, aaa pi4 lud dribyl ima6, super, super... i stra6no mnogo se smqh, ludi ste, izdivqvaite po-4esto.
\/

Anonymous said...

s4upih se ot smqh, qko izdivqvane, a pi4 mnogo si dobyr, ako strelq6 i tolkova dobre, kolkoto driblira6 napravo raven nqma da ima6! Moite pozdravleniq!

Vladura said...

Divi bratleta, ne sa u4udvaite, pak go gledahme s onq prostak BenJito i pak sa napikahme ot smqh!

BenJito said...

Brat mi, po-golqm prostak edva li ot tebe ima, bro, zaklevam se, ama trygnal da mi obesnqva, az kyv sam! hahaha obi4am te we jena mi... hahah

A da, naistina mn se smqhme pak :)