Tuesday, August 14, 2007

o_O

Искам с тен по мен да се сдобия този ден. Искам блажен да вдишвам вятъра солен. Искам споменът за градски шум да бъде изгорен с цигара свита, с цвят зелен. Проблемите в списъка с задачи премествам за след време, освободен така от всяко бреме. По банския запретвам ръкави, обичам купони хипер здрави, а наздрве! Лятото в мене огнен спомен ще остави пак и ми дава знак да се включа в ятото птички на плажа, които шлаят се самички. Оглеждам се тарамбуката къде е, ако бях метъл щеше да ми се кофее!! Грее слънцето и свети по луните, а на мене ми е кеф и отново ми се пее! Най - обичам топли слънчеви лъчи. Сърфист с лист, скачам между редовете. На плажа чист пеем си, пеем с боговете. Клиширано звучи, но скуката забравете, бира отворете и в морето се потопете!

3 comments:

Succubus said...

Okey.. ne si go predstavqi ve4e, 6toto az sym na moretoo :) You should see this :P

Anonymous said...

ihaaaa super, tva vse edno sme nie e d`ge s kompaniqta vsi4ki haha luda rabota.

Anonymous said...

от Влади :

Йо йо литъл гърл, анд уаззап то ю.Да дъм скайп ис аут енд и хоуп ит търнс ъп енд рънинг аген соу уи кан чат уит ийч адър.Лъв йа вери мъч енд хоуп ту сий ю суун.