Tuesday, January 01, 2008

4НГ!

Добре дошли в новата 2008 година! За много години, приятели.
Смея да твърдя, че това беше една от най - гадните ми празнувания. Няма да уточнявам защо. Милсе, че всички вече знаят!
Евала, искам да кажа на Ицо, щото се постара да ни е топло, весело и т.н., а когато нещата се оказаха, че няма да станат така както той ги беше замислил ни приюти у тях! Мерси и, че ме гушна силно, когато имах нужда :) Ти си пич :)
А за останалото, ще разказвам защо не е бил готин празника до момента с приютяването, ама шанс!
Айде това е от мен за сега 6:09 AM.

2 comments:

Anonymous said...

4estita nova godina i ot mene na vsi4ki moi priqteli. Verno e 4e tazi godina be6e edna ot typite praznuvaniq,kato se setq minalata kak gi ludqhme uvas d`ge i mi stava qko.No vse se radvam, 4e si bqh s lubimite mi hora:):):)

Anonymous said...

4estita nova godina :)kakto kaza kamito ne be6e koi znae kakvo no iskam da kaja na vsi4ki 4e az se radvam 4e kamito be6e s men i s neinite priateli i bqhme si4ki zaedno tova spored men e po vajno pojelavam vi mnogo zdrave i kasmet prez 2008 :)