Saturday, January 19, 2008

Един лист - една истина... МАЙ











Това бяхме ние. Поради каква причина не знам, не знам и защо, системата се прецака.
Явно има някакви скрити сили от ежедневието. Или това там наистина бяхме ние си или някой умело се е криел през цялото време. Не ми е работата да предполагам кой, какво, кого. Просто предпочитам да си спомням отпечатано върху тези снимки отлкото близкто минало. Някой се промени, друг деградира, а трети просто избяха. Не ми е ясно само как се стигна до заключението: "А бе аз може да си пия бирата с теб всеки път, ама това не означава, че си ми приятел.". Чудя се от къде се взе и как се заключи. Адвокати нямаше... Имаше едно весело писмо с истината изписана на него. То беше само прост бял лист откраднат от хотел, надраскан със стар химикал, но напоил се с истина. От време на време се чудя в коя ли кофа за боклук е заминал и на кое бунище се е озовал. Не знам дали той означаваше нещо, но за мен си беше и продължава да е истина. Да, ясен ми е фактът, че не е нещо кой знае какво, но важен е жеста... особено, ако е жест свързан с истината:

За тримата мускетари.
(Атос, Портос и Арамис)
- Excuse me, where are you from?
- Bulgaria. You?
- Bulgaria.
- Сериозно ли бе?
В Слънчев бряг сме, в Слънчев бряг, Митреле...
Съдбата си е жик - так, че ни срещна с вас. Такива готини пичове няма, джибра му майчина!
Cause we had, the time of our lives. And we never felt this way before. Yes, we swear it's true, and we owe it all to you.
За кафе = 1,80 = 4 билярда = Плевен д'ге.
Усмивки, бъзици, кафета, билярди и мокри шезлонги, студена вода и плаж - най-великото изпращане и това само за 3 дни!
- Wir liebe Ihr. - We love you. - Je taime.

Както хората, дори и аз, виждам щастието, което съм имала в миналото, но с всеки изминат ден се питам дали то бе истинско и дали си заслужава да се запомни. Уважението и малките жестове имат значение. Въпреки че не винаги се показва, но да ви кажа се осеща, ако се задържи човек достатъчно наоколо. И ето мина и замина всичко след това хвърчащо листче... нещата продължиха по страро му... или само така изглеждаше. С течение на времето се влошаваха и влошаваха... Пренабрежение (независимо от коя страна породено), избгягване на реалността, опити очите да бъдат замазани. Бягство и завръщане и пак бягство. Работа, способна да те промени... Дявол в шоколадово яйце.... Действащ преди да мисли.... Беглец, не по собствена воля... Изпълнен със страх от хората...
Май месец.... един прекрасен ден... тогава ми беше криво... намериха се хора да ме разведрят... останаха в сърцето ми... но уви, сами се изтръгнаха от там... може и аз да имам вина... може и ние да имаме вина... но вината е и ваша... Май...

Когато си отива пролетта
и лятото е още цяло,
не тръгва по капчуците вода,
а тежък спомен за раздяла.

И пак през май ще боледувам,
ще се отворят старите ми рани,
пак черните кошмари ще сънувам,
и черни дните ми ще станат.

Ще губя път и ще събирам сълзи,
от мене тъжни стихове ще падат.
Ще бягат мислите ми бързи,
ще ослепея. Тъжно казано - ще страдам...

Магия ли е че не мога да забравя?
Отровена ли е душата ми от мъка?
Години минаха. Какво ли не направих...
Но май остава месец на разлъка...

Дали е така... или не... има кой да каже....... Май...

6 comments:

Succubus said...

Kogato gledam tezi snimki se se6tam za MAI.. za posledniqt mi rojden den, koito makar 4e si misleh, 4e ne sym praznuvala, se okaza nai -hubaviq ot vsi4ki dosega6ni. Istinata e v MAI. Vsi4ko be6e mnogo hubavo, tvyrde hubavo, mai be6e nerealno. Istina e, 4e ponqkoga horata ne sa takiva za kakvito gi mislim, ne sa vsi4ko, za koeto sme si me4tali. I to4no tezi im malki nedostatyci gi paveha specialni. Az vqrvam, 4e magiqta e nqkude tam, 4e ne e iz4eznala syvsem. Moje da se vyzrodi..mai.. Zavisi ot horata, zavisi ot mqstoto, zavisi ot vremeto!NE! Zavisi ot nas. Znam, 4e edna malka 4ast ostana na moreto, v pqsyka, v staqta, v avtobusa, na prikazniq bal na Pepelqshkite... dori sled tova po kamunite, v pe4enoto, v trevata, v odealoto. Hubavo ne6to sa spomenite, pokazvat ti kolko hubavo moje da byde i sy6tevremenno kolko nerealni sa ne6tata. Minaloto izgrajda 4ovek, no e ne e hubavo da se jivee s nego. Mai, 4e se prosylzih... I'm not scared cause you're holding my breath!

ImmortalLili said...

Na vs tezi snimki az vijdam spomenite si, prekrasnite izjivqvaniq, nezabravimite momenti, 4udesnite hora, vijdam 6tastlivite usmivki, hilqdite mesta ot koito sa snimkite - vijdam minaloto! Adski mi se pla4e kato se setq 4e tova, mina... mi ne iskam be! iskam si lqtoto... iskam slun4ev brqg, iskam hotelskata vi staq, iskam na pokriva, iskam v kailuka, iskam za riba... iskam na pln iskam v 4br... no s vas!!! Za6toto spomenite se suzdavat ot mesta i gledki, no samo iskatinskite hora te karat da gi zapomni6.
Mom4eta nz za vas, no za nas tva be6e edno prekrasno priqtelstvo, za edno lqto sveta be6e na6, nie mojehme da napravim vs, i po4ti uspqhme... sujelqvam samo 4e doide esenta i zimata sled neq i vs se promeni... 2 moi lubimi sezona a kak otvqha 4uvstvata... Obi4am vs edin moment ot tezi i vs edin 4ovek ot tezi!!! Nadqvame se ludobta da ne e ednostranna... :) 4estit vi 8 meseca.. MAI!!!

Anonymous said...

Vladi :
- razbira se 4e si zaslujava da se zapomni ....

BenJito said...

Ot tova, koeto pro4etoh ne smqtam, 4e si zaslujava da se zapomni! Sy6to taka se vodq i ot nqkoi ne6ta, koito znam, koito sa mi spodelqni i pro4ie.
P.E.A.C.E. \/

Anonymous said...

samo 6te kaja vinagi napred nqma da se vry6tame nazad.

Syreg said...

a we DGD we... i4 mi ne e za teh ve4e, vseki po edini4no da se spasqva!