Thursday, January 21, 2010

Бенжито

Трябва да се похваля, не може да остане така. Тука тея дни най-добрия ми приятел си дойде от Испания и прекарахме няколко часа заедно в Свищов. Кратко беше, но за сметка на това изключително забавно. Не исках да си тръгва - като доброто старо време, чувствах се добре и ме хвана малко яд, да си призная, че беше тук само за 6 дни. Два от тях прекара в София, два при майка си и баща си, един при мен и един при Киро. Киро, който не съм виждала от много, много време и идея нямам какво става с него, но се раздвам, че са се видели и той е останал доволен. Двамата с него толкова много се смяхме оня ден и наваксвахме супер много и бързо. Все пак година и половина не сме се виждали, а яхумсн-а не прави нещата като контакта очи в очи. Имаше какво да си кажем, но да си призная честно - винаги е било така, никога не сме си мълчали или спестявали каквото и да било един на друг. Много се радвам, че е част от моя живот. За всички, които се интересуват - той си е све същото диване, още си го вълнуват неговите си работи и казва, че не е порастнал грам. Бо, тук ще трябва да те разочаровам като ти кажа, че не е така. Адски много си порастнал и въпреки че интересите са ти останали същите и си ги гониш, променил си гледната си точка на тях. Ей, диване, много те обичам. Вече ми липсваш. Нямам търпение до Юни. Дано да успееш да излезеш отпуска и да дойдеш да направим едно главозамайващо море или пък планина, а може би и двете - точно както ние си го знаем да си го правим, в нашия стил с нашите разбирания. Може пък Стамен и Камен да си дойдат с теб и Стамен пак да завърти хиликоптера на масата с алкохола без да разлее нещо. Стига съм изпадала в мили спомен, важното е, че се видяхме, смяхме се и ни беше супер яко. Още не мога да ти простя, че ме остави да спя два часа в скута ти и не ме събуди!!! Ама ще се реваншираш, знам аз.
Бо, приятен път! Много поздрави на всички! Дано ти зараснат нараняванията по-бързо! И адски много се радвам, че си прекъснал всички отношения с човек, който явно не си заслужава усилието да му бъдеш приятел!
Обичам те, дивчооооооооо!!! Благодаря ти, че винаги си бил до мен, дори и в най-тежките моменти като истински брат, който нямам.

1 comment:

Benjito said...

Divchooo! Az te obicham poveche! Raztyji me sega... Lqtoto idva!