Thursday, October 28, 2010

Искаш ли да се обичаме?

Искаш ли да станем гаджета? Ще се държим за ръка и ще си викаме на умалителни. Ще си вземем някои от онези програми с много безплатни минути за да можем да си говорим, когато не се виждаме. Ще си пращаме и много sms-и, не че минутите ще са свършили, просто има някаква необяснима романтика в това. Ще си повтаряме колко много се обичаме макар и да незнаем какво точно стои зад тези думи, но ние ще си го повтаряме. Ще си го пращаме и в sms-ите. Ще си го пишем в Skype, ICQ, IRC или каквато и да е друга програма за on-line контактуване. Телефонът не е достатъчен, ние се обичаме! Аз ще те ревнувам, ти ще ме ревнуваш, ще се караме за малки неща, ще правим големи планове за бъдещето ни, общото ни бъдеще. Ще кръстим бъдещите си деца, ще построим общото ни жилище, ще изберем тапетите в кухнята - всичко това ще го направим, докато се разхождаме из парка или се гушкаме в хола. Ще се целуваме страстно в нас, у вас, в парка, където и да сме. Ние ще сме влюбени. Първите дни ще си правим смучки. Така ще се жигосваме като скотовъдни животни. После на теб ще ти омръзне и ще спрем. Но няма да спрем да се обичаме! Ще правим секс! Където, по колкото пъти си искаме. Понякога няма да искам, но ти ще настояваш. Аз ще те лъжа, че ме боли главата, ти ще лъжеш че знаеш какво правиш. Ще се притесняваме, когато ми закъснява. Ще ходим заедно до Аптеката червиви от срам. Но, ще се обичаме! Ще се опитаме да живеем заедно. Ще ходим до супермаркета заедно, ще спорим кой сапун за банята да вземем. Ще ядем мълчаливо пред телевизора. Ще забравяме вратата на терасата отворена и ще се събуждаме вдървени. Ти ще ме отвиваш. Аз ще те отвивам. Ще се обичаме! Ще искам да си вземем домашен любимец. Ти ще откажеш. След малко сърдене и ще се съгласиш да си вземем котка. Ще мине време. Секса ще стане скучен. Ще го правим със затворени очи. Ще си говорим по-малко, мислейки че се познаваме вече, но всъщност ще сме двама напълно непознати човека. Ти ще започнеш да се заглеждаш по други, както и аз. В крайна сметка някой от двамата ще бъде хванат в крачка. Ще се разделим в името на "така е по-добре за двамата". Аз ще взема котката. Ще си изтрием sms-ите и ще се поздравяваме неловко в магазина до щанда със сапуни. Вече няма да се обичаме. Е, не искаш ли да станем гаджета?

No comments: