Tuesday, February 27, 2007

Изповед

Как беше сега... Ааа да сетих се: "Shit happens!".

Е на мен много ми се насъбра тука близката една седмица. По едно време имах чувството, че съм ебати нещастницата! Чувствах се супер зле, незнаех по кой свят ходя. Реех някъде там - из безжизненото пространство!
А това пространство задушава, някак си те кара да се чувстваш малоценен и едва ли не полумъртав. Като чели всичко е изсмукано от теб и се е получил вакуум. Ти не приемаш, не предаваш! Супер сдухващо положение за теб и за хората, които държат на теб! Може би не могат да се намерят думи, за да се опише какво точно е чуваството. Аз не съм добра писателка и никога няма да съм, някак си не ми е заложено. Не безисвестно е, че не обичам да говоря за чувствата си и за това не го правя - просто си го затварям вътре в себе си и край! Е може би е супер грешно това, но нека погледнем от тази страна - няма съвършени хора - те са само една илюзия, една маска, една мечта!
Малко се отплеснах, както казвах по - горе рядко разкривам това, което наистина чувтсвам, това е на отделни еденици хора. Тези хора, които наистина ми помогнаха и бяха до мен, без никаква задна мисъл или цел, когато имах нужда от подкрепа! Аз, може би, още имам нужда и съм сигурна, че ще кажат няколко окуражителни думи и с елементарни действия или жестове ще ме накарат да се почувствам отново жива! Free от онова безжизнено пространство и здраво стъпила на земята!
Незнам дали разбрахте това, което искам да ви кажа и поради тази причина, ще го кажа възможно по най - простият начин: "Благодаря ви хора!"

Силен е този, който надвива себе си и има истински приятели до себе си, които да го подкрепят!

Обичам ви хора!!!

4 comments:

ImmortalLili said...

Moga da ti kaja samo, 4e nie sme te podkrepqli, podkrepqme te i 6te te podkrepqme poradi edna edinstvena, musni4ka prosti4ka pri4inka :)
OBI4AMETE MA! :)))))))) xxaxaxaxa :P {}{}{}{}{}{} Da znae6 4e vinagi moje6 da raz4ita6 na mene :P Love ya mucka i da znae6 ponqkoga ne e tolkova zle da pazi6 v sebe si ne6tata. 6toto kato gi kaje6 imat po golqmo zna4enie ... nqkaksi :)
Love ya \/

Anonymous said...

eee d`ge ni6to ne sme napravil i moje da se kaje 4e tova e nai-malkoto, koeto mojem da napraim za tebe, za6toto ti zaslujava6 mnogo pove4e. Pyk az pone ne bih se pokolebala i za malko da ne ti pomogna kakto i drugite, 6toto mno si te obi4kam i znam 4e i ti napravila sy6toto i za mene. Vse pak priqtel v nujda se poznava. Obicham si te Vesi{{}{}{}{}{}{}{}{}

Succubus said...

Ne znam kolko vreme e nujno da se syvzeme6 i kolko vreme e nujno da si stypi6 na krakata. Sigurno ve4e znae6, 4e sveta ne e tolkova 4eren kolkto ti se struva6e. Ako sym uspqla da ti spestq pone malko bolka, togava sledva6tiq pyt 6te se postaraq sa ne te boli ni nai malko. <3 *inlove*

BenJito said...

Bolno mi e, 4e ne moga da te podkrepq taka kakto iskam az, 4e ne e sy6toto kato predi, no dori i da sym na pluton az pak 6te te podkrqpam!
A 6tom tova sa horata, koito sa ti pomognali da se syvzeme6 ot the shit, to macki i bratoto, imate moite nai - dylboki uvajeniq!