Friday, March 02, 2007

На пейката...

Аз съм сам бе копеле...
Аз съм там бе копеле... Там, там бе копеле!
Аз съм бял бе копеле... Сещаш ли се? Бял бе копеле!
За твоя бял изваксан гъз не ме ебе!!!

Стоим на пейката късно вечер само аз и той,
двама сме на пейката останалите са в застой
след запой с компания голяма
стоим на пейката ние двама и обсъждаме човешка драма!

"Кефи ме тоя - вика той - дето на стена налита
със спрей във ръка твори без някой да пита!
Респект за тях дето остават МС - та и
УуууУУ-УУуУ за 14 годишни МС - та!"

А аз му викам:
"Слушай кво,
положението е такова, че някво прецакано тъпо лайно
направило е една песен и кво, мисли си, че пътят е лесен!
Що? Щото е рапар номер едно! Но ще му кажа да се пази,
големите ще го изядат и той, глупака, в краката им ще лази!
Нека да свиква, нека нарежда за кинти пишки
от мен агресия подтиква!! След полунощ неговата луда кола,
S - класи, луди джанти и ел. стъкла, става на какво - НА ТИКВА!"

Не успях да се изкажа, думата ми беше взета.
Той ми каза, че му писнало от тея скапани ченгета!
А тея - негрите от BG дето ходили с пистолета,
били според него бели ваксани мечета! На hip - hop-a
събарят авторитета, а ако зависеше от мен -
среден пръст в техните дупета!

Стоим.. Къде?
На пейката... Кога?
Аз и той - двамата, двама късно вечерта!
И кво? Въппроса сменям: Накъде?
Отговорът е: Възраждане - за другите не ме ебе!
Двама сме на пейката - аз и той,
а ти си там.. Къде? Не те виждам - там стой!
Винаги готов за бой, винаги наред в строй,
аз съм аз, той е той, а ти си кой?
Стоим на пейката късно вечер само аз и той,
който не е с нас във филма би попитал "Кой?"!
Не те ебе копеле, не те ебе, не те боли кой,
само едно ще ти кажа копеле, откат знам аз, знам и той!

"Мой, - му викам - от един квартал бяхме,
от ей такива още по гаражите висяхме.
Малко бяхме от тея с дъно под колене, нората те гледат,
викат: "Ти си прост!", обаче не ти дреме! Така беше едно време.
Сега е по-различно, описание кат предното е станало типично!
Рапарите се обличат лъскаво, пищно, излишно е да казвам,
че такива като тях не ми понасят - нищо лично!!!
Положението е критично и само гледай кво стана -
hip - hopa не е hip - hopa къ'вто ти го знаеш,
а колекцията нова на кой - на Долче и Габана!
Модерно вече стана да се слуша hip - hop, аз от музика не разбирам,
но го виждам той е луд, слуша нон стоп, маниак, маниак -
на тема hip - hop откаченяк!
Истиския слуша DMX, Nelly и 2pac!
И как такъв тъпак ще ми казва кво да правя?!?
Момченце, внимавай, пази се.. ще те ударя, ще те ударя, ще те ударя..
Чу ли бе?!?!

4 comments:

Succubus said...

Ti si prostak!.. Oba4e ne ti dreme.. Se6 se kolko e vqrno tova :P

Anonymous said...

aaa tozi tekst e ubiistven mno mu se radvam i dosta stoinosten :):):)

BenJito said...

Poziori na svetyt kolkoto iska6, no istinskite sme malko!!

Vladura said...

Аз съм сам бе копеле...
Аз съм там бе копеле... Там, там бе копеле!
Аз съм бял бе копеле... Сещаш ли се? Бял бе копеле!
За твоя бял изваксан гъз не ме ебе!!!
Ебал съм ви майката позиори нещастни!