Thursday, October 04, 2007

Тарарурам ;)

Опаа хора пз от дълбоките дебри на Свищов-еца :)) Мисля утре да си идвам и да ми приготвите бирата и билярда, а пък, ако не си дойда утре да знаете, че ще е в събота, че трябва пари да се взимат ;) Като се прибера ще постна и едно разказче за колеги, даскали и простотии, ама първо трябва да си го допиша :) Весело ми, не се оплаквам за ся, само за проблемът с топлата вода мога да меля с часове за него, но все пак се свиква :) Сутринта се изкъпах и ми е номер едно :)))
Поздравчета специално за Деси (И стига С тая Депресия :(( ), за Лилито, за Ками, за Невенка, за Мо, за Пинкито (еми братле сам си се набута у плд, ся ще ти е гадно!!) и за Ричката :)) мъчно ми е за вас ве хораааа....:)))
Ама и др да се чувстват поздравени :РррРРр
айде тва е от мене, стискайте палци да не заспя на тая скучна информатика, че нищо ново нв учиме и ми са доспа страшно много, даже очите ме заболяха (да не повярваш!!)
Айде хорица лов я!!!

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

4 comments:

Succubus said...

OOoo nema depresii pri mene.. Vsi4ko e napravi si si sam:programa, qdene, kupon, hodene neide. VSeki den s razli4ni kolegi nqkude, 6toto trqq se podu6ite koi stavat i koi ne :) Are gotvi se 4b idvam si i az. ;) {}

Anonymous said...

che kakvo mu e na plovdiv moje da e neshto novo za men ama grada si e hubav universiteta e hubav (zasega) az sum hubav...ne e tolkova zle...

samo deto mnogo para se harchi sega v nachaloto ama karai nqma nachin

brei to bilo burzo da se pishe bez prepinatelni znaci i gramaticheski greshno...

Az malko zabravih temata...a i da ujasno mi se qde bob i pecheni kartofi s zele i kartofi s qice i sirene i surmichki s pulneni chushki vareni i meshani i oshte dosta neshta mi se qdat...

a i musaka shtqh da zabravq

SPAM SPAM SPAM

Anonymous said...

eh d`ge i na mene mno mi my4no za tebe kakto i za vsi4ki ostanali eh da mojehme da se syberem vsi4kite 6te6e da e qko i da si napraim 6outo kakto nie si znaem po 4ervenobrejki d`ge :D:D:D

BenJito said...

Zasegnat sym!