Saturday, October 27, 2007

Мистър Еди-Кой-Си

Аз съм еди кой си,
тука съм с тея хора и с тея и с тея,
няма значение кой си,
важното е да имаш умение и уважение.
Аз съм един там, не си чувал за мене,
аз съм от ония дето за рими отделят време.
Дреме ми, че се казваш и че се показваш,
аз съм без етикет, обаче за мене ще разказваш.
Хората знаят за к'во става дума,
не се продавам за сума,
не съм ти слушал албума,
а пък за бума на хип-хопа,
я пак оставам верен на играта аз пак
и за капак ще споделя със всички които слушат,
да спират за малко да пушат, да ме изслушат.
С тея и тея и тея хора прай'м такива неща,
ако искаш да бъдеш уважаван-уважавай това.
Не искам да говорят за мен. Защо?
Защото аз ще говоря,
с отбора ми се грижиме за hardcore-a.
Рима ще сторя
за това в което вярвам, докрай ще се боря.

Аз съм еди кой си,
тука съм с тея хора и с тея и с тея,
няма значение кой си,
важното е да имаш умение и уважение.
Ей не е важно какво, важно е как,
доброто е добро паляка е паляк си
или не си.
Бил ли си или не си-това ми го спести.
Продукт ми покажи
остави го за себе си звучния прякор.
Ей не вървиш,
виж от прозвища не хващам дикиш.
Ако на стари ларви седиш
спиш и си мислиш, че летиш...
гориш (ха), гориш (ха),
гориш (ха), гориш (ха), гориш.
Ей не обвивката прави снаряда-
за снаряда е важен заряда
и как ти викат тук значение няма
изделието не пълни т'ва със смисъл
знам за някоя драма.
Вярно много названия във времето останаха,
но другите избледняваха и накрая изчезнаха.

Аз съм еди кой си,
тука съм с тея хора и с тея и с тея,
няма значение кой си,
важното е да имаш умение и уважение.
Ако имаш умения
твойте рими без съмнение в сърцето остават.
Respect пораждат които уважаваш
почват да те уважават.
На еди кой си подражават някой,
слушайте добре момчета и бягайте когато кажа бягай.
Като лавина мачкат римите ни ако можеш се спасявай.
Не ме интересува кой си не ми обяснявай,
от рими не пестя ако искаш ти спестявай и не забравяй
не името остава, остава това което си направил.
На забрава обречен си,
ако разчиташ на това с какво облечен си.
С фалт навлечен си или с други думи смешен си.
Пред истинските МС-та грешен си,
пред истинските МС-та грешен си.

Аз съм еди кой си,
тука съм с тея хора и с тея и с тея,
няма значение кой си,
важното е да имаш умение и уважение.

Продължавай така да има идея и да чуя
личното ти мнение понасям лицемери
с намерението да се мери с времето ще се намери.
Докато нехаеш от високо,
думите ми ще те поразят да знаеш.
ще те поразят да знаеш, ще те поразят да знаеш.
Не по гласа - по смисъла ще ги познаеш.
Толкова малко не достига
пак да се видим зад подземната дига.
Ааа предавам се стига, стига, стига,
не се натискай, respect-ираме само качествена рима.
Вложи я от себе си и няма да отмина.

Правя microphone occupation,раста пали myldidication. Не ми трябва на мен legalizetion, марихуана бра-бра-брал съм
.

2 comments:

Anonymous said...

mm tova me kefi opredeleno :P:P:P

BenJito said...

DRS!
Marihuana bra-bra-bral sym...
:)
\/