Saturday, December 01, 2007

;(


Куче и котка на 1 снимка виждали ли сте? Предполагам, че да, но нека да бъдем искрени - точно като тези двете на снимката не сте, нали така? :)
Ей за тази с мен (кучето ми) ми е много мъчно. Странното е, че получих от нея 1 писмо, в което пишеше нещо от сорта на ти не ме обичаш вече. Офффф омръзнало ми е да ти повтарям, че те обичам!! Ками, Ками, аз имам правото да ти повтарям това, защото аз не знам кой не си идва по 2 месеца на Чб и ни забравя напълно. Но няма да говоря за това. Искам само да отбележа, че ми е много мъчно за теб и ми е много гадно, че няма да можем да се видим на 08.12.2007. Какво да се прави - живот. Все пак има Нова Година, нали така? :) А и сме у розовичкия, така че ще се разбием ;) А ве Ками, обичам те, малка гад такава!! Взе, че ти хареса у Стара Загора и тая ебана Фобия с това черно парти...

3 comments:

BenJito said...

Fobiqta ne e lo6a, no e typo, 4e ne si idva :(

Anonymous said...

Че малко ли е пътя от южна до северна България :/ А и тук на юг е по-топло :P

Anonymous said...

eii d'ge i az si te obi4kam i mi e my4no za tebe kakto i za Neven4eto ne sym vi zabravila, daje samo za vas govorq kato po4na da razkavam i vse Ves tfa s Ves onova ili s Nevi onova i Nevi tfa.Pyk edno staro priqtelstvo ne moje da se zameni za ni6to na sveta s novoto.Ako bqh po blizo, 6tqh da si idvam no mi e dal4ko 4br, imam i super mno da u4a vse pak az tova si izbrah de i trqbva da si go izkaram do kraq. Obi4am si vi mnogo{}{}{}{} i na taq snimka sme mnogo gotini.