Thursday, December 20, 2007

.....

Всеки ден копеле, пропадам, всеки ден затъвам в калта, но всеки ден си казвам: не, трябва да продължа да правя това, което цял живот съм мечтала, а ти оставай назад – сам си се преебал! И още помня каква съм била, как светът е против мен, 5 години, копеле, чувствах болка всеки ден!! Всеки ден без надежда в мечтите, всеки ден, копеле, омраза блестеше в очите. Виж ме сега вече имам своя цел, своя собствена цел и път по който съм поела. Не вярвам в любовта – вярвам само на мен, защото всеки кретен мечтае да си победен, опетнен да те види на земята и ако и ти си против мен – да ти го набутам в устата! Не ме ебе за вас, даже хич не ми пука, на всеки двуличен, скапан гъз ще кажа да го духа! Чувствам злоба! Борбата със смъртта пак я водя сама. Бягай, в кална дупка се разлагай, ненавиждай ме, завиждай, продай очите си, не ме виждай! Не ми пука, щом си тука говори, успори, покажи, че не съм добра на шега – като лъжа! Те аз не тъжа – ще откача!! Зове ме звярът...

1 comment:

Anonymous said...

qkooo, no vse pak trqbva da prodyljim napred i tfa e da zali4im minaloto i da gledam kym nastoq6teto i byde6toto.