Saturday, October 07, 2006

РАПАР!

Как ти звучи "стонове гадни", "семпли", но пък без лъжи?
Придържам се към логото, аха, "Бъди какъвто си!" - реален, за някои зависливи копелета дори банален. Не съм брутален, просто имам стаж, в твойта мисъл съм държавен. Бе трудя се, седя в квартала и всеки път чудя се...
Намерих себе си, но пак губя се и страдам. За сметка на това в точни групи попадам и слушам това, което вещае морал, но не западам. Съвпадам с хората, които също са против да слушат чалга - селянин див, породист български фолк мастив. Следя всичко, което става. Помисли само в тая държава се продава сеира, а не че става. Заслужава ли или не, въпрос настава дали някой ден тоя, който носи в себе си ген на чалга фен ще разбере, че по - добре да се ебе на цяло. Музиката без душа - едно ново начало?!? Щом искаш мнение ми на ти мойто, аз си зная свойто и ти не си човекът, който ще ми казва как да го правя. Проблемът е в западналата ценностна система и там е лошото, че оправия от тая схема няма. Поне не виждам, за нищо не ти завиждам. Не се обиждам като ме наричаш "РАПАР", щот те виждам.
Той човек се влияе от музиката, значи музиката му въздейства. А щом в чалгата няма нищо ценностно, кажи ми на тебе как ти действа?! Знам веднага ще кажеш "Бе как да няма ценностно в т'ва? Има супер яки песни - в тях се пее за любовта!" Заеби това, безвкус нагласен, а не опасен. Щом те видя наквасен направо ставам ужасен!! Кажи ми нормално ли е това или просто ти е забавно, с твоите хора да пиеш и после същите да искаш да биеш? Няма ли просто къде да се скриеш?!?!
Вземи някоя гадна сопа и вземи да се убиеш!!

(No Wallz)

5 comments:

Anonymous said...

HahhhahHaha :)) Bee 4algata e samo kato piina pove4e, puk i ti si dobra v ku4ecite :P

Anonymous said...

OoO syglasen..

Anonymous said...

E No WAllz kyrti, nqma da sporime sega!

Anonymous said...

Absolutno prav e No Wallz! Qko!

Anonymous said...

No Wallz (Fisolini) kyrti