Friday, January 19, 2007

части от "Радвай се"

Събуждам се и тази сутрин с надежда,
че този път всичко ще е наред, уви,
животът ми пак до един миг се свежда
все така мудно и без смисъл върви,
а как искам да достигна мечтите си,
дните ми да имат посока и цел,
да бъда щаслив, да бъда свободен,
но роден съм сред зомбита, израстнал в панел.
И винаги грешен съм, винаги смешен съм,
винаги на някой нещо съм крив!
Не искам на никой, на никой да преча,
аз искам просто да бъда щастлив!
Оставете ме да бъда такъв какъвто съм –
напушен и в музика вгабен какъвто съм,
нека остана различен какъвто съм,
нека съм свободен да умра какъвто съм!

“Независим” думичка важна,
думичка проста, думичка равна на моя живот.
Страх ме е да не забравя значението и,
и просто да се превърна в робот, как да дишам,
как да чувам, как да виждам,
ако съм в ъгълът свит, през глава завит.
Искам да отричам, да вярвам да обичам
и да мразя, и да имам правото да бъда индивид!
И винаги грешен съм, винаги смешен съм,
винаги на някой нещо съм крив!
Не искам на никой аз да преча, аз искам
просто да бъда щастлив.
...
Събуждам се и тази сутрин с надежда,
че този път всичко ще е наред, уви,
животът ми пак до един миг се свежда
все така мудно и без смисъл върви,
но аз сам ще чертая съдбата си,
нагоре големият камък ще бутам до край!
Jah, нека да бъда достоен с делата си,
а на житейски да превърна в Рай!
И нека съм грешен, и нека съм смешен,
нека на всеки за нещо съм крив,
нека ме плюят у мразят, майка им!
Смисъл ще има умра ли щастлив!
Оставете ме да бъда такъв какъвто съм –
напушен и в музика вглабен, какъвто съм.
Нека остана какъвто съм, нека да умра какъвто съм!

2 comments:

Anonymous said...

tekst4eto e mnoo qko, kefi me d`ge.

BenJito said...

Raggaone - radvai se
za vsi4ki neprosveteni!