Wednesday, January 24, 2007

Една верижна реакция...

Понеже Деси и няколко други хора са си написали по 5 неща, които (може би) не се знае за тях, та рекох и аз да го направя... Поставям след мен предизвикателството на Бенжито, Лили и който още иска, а ако няма блог може да го остави като коментар :) за да ги видим и ние :)

Оф, това ще е доста трудно за мен, защото не мисля, че аз съм казвала някои неща или може би повечето, но друг въпрос е дали сте обърнали внимание..

Ами, ето, започвам:

1. Родена съм в април, трябвало е да съм в май, ама какво да се прави, искала съм да излизам. Майка ми вдигнала кръвно и аз се показвам на бял свят след операция.

2. Първото ми сядане (преминаване от легнало положение в седнало) е било предизвикано от бебешкото ми любопитсвто... Май сестра ми и майка са си говорели нещо супер интересно, може да е било даже компромат за сестра ми, ама защо не го помня...

3. От малка си вървя голям дзвер, така да се каже, от 3 годишно, ако ме разбирате - голяма лудетина. Не, че сега не съм. Действието се развина на село. С моя си дядо, който много си обичках, спираме с каруцата и магарето пред селската кръчма и магазин. Той ме оставя в каруцата и влиза в магазина. А аз малко, ама хората са казали "дребно и вредно". Хващам юздите на магарето и запрашвам на където ми видят очите. Ама тоя опит за "бягство" не беше успешен. Няква бабка ми спря магарето... а аз... :(

4. По принцип не давам съвети, защото рядко ме слушат какво им казвам. Давам мнение по някаква тема, само, ако ме подканят или ме попитат и то не кой да е, а някои добри приятели. (а, ама това май го знаете повечето)

5. Не ме е страх от тъмното и от тишината по улицата, дори ми харесва когато тя ме обгръща, защото чувствам, че мога да мисля, но за ралика от това у нас обичам да си слушам музика и нещо, може и супер слабо да е ама да ми дрънка. Рядко когато съм у нас ми се седи на тихо...

Еха, това беше трудничко за мен...
Ръкавицата е хвърлена...
Peace \/

7 comments:

Anonymous said...

xaxaxa male d`ge tova si e taka ot malko si vyrvi dzver, a za 3 mnoo dobre go znam i kogato go nau4ih az mnoo se smqh:):) 6toto to e ludetina golqma. D`ge prodyljavai vse taka az sym s tebe{}{}{}{}

BenJito said...

Ooo i az 6te napravq sled nqkoi den :) Ina4e ima6e edno - dve ne6ta koito neznaeh, ama pri polojenie, 4e ne si govorila za tqh :)
o4akvaite i moq post s ne6tata koito neznaete za men :)

Succubus said...

Priznavam si ednoto go razbrah sutrinta, predi vesi da napi6e tozi post, a drugi dve gi znaeh, i defakto ostanaha samo dve neini detski spomena, koito mai ne sme stigali do tqh nikoga.. Ina4e naistina li ne ostana ni6to drugo? 6toto za tebe ima o6te kakvo da se nau4i nali znae6 :P

ImmortalLili said...

dovolna sum ot fakta 4e znam pone ne6to ne moga se pohvalq sus cqlostno znanie :) ama ima 6reme 6te se nau4a :) love ves

Syreg said...

HaHa, Benjito, ti si mn byrz s tvoite 5 ne6ta :) Hora napisal gi e :)

Anonymous said...

ee ot tiq neshta znaeh samo 1 drugite verno neznaeh ama pyk i ne te bqh pital de :P ta sq trqbva da napishesh i 5 neshta koito znaem za tebe 1 ot tqh da e 4e si 4udesen priqtel i 4ovek :))))

Vladura said...

Az neznaeh tri ne6ta sesrto :)