Monday, January 22, 2007

Сама сред хората

Някав втори час. А аз седя и си рисувам някво сърчице, което, btw, не се получи хич, но да се върнем на часа.

Както си седя и си драскам, зад мен се чуват доста гласове. Реших да слушам какво си говорят хората, които се бяха разделили на три основни групи. Едните говореха за математика, домашни, уроци, Европейски съюз, простотии. Другите за книги, филми, драма, разни познати мотиви, дискове, DVD, VCD, CD. Третите си говореха за злато, пари, мъже, кой какво щял да си купува. Очевидно само на мен не ми е до Европейски съюз, математика, филми, злато. А бе какво да кажа аз: "Разни хора - разни идеали!"

А часа свърши... Опа аз мисля да се изнасям. Ох, как мисля да си дремна веднъж да се прибера, а пък те да си говорят цял ден за каквото си пожелаят, аз искам само да си гледам John Doe...

7 comments:

Anonymous said...

d`ge tuka sym syglasna da si idem i da si podremnem male az samo tova pravq xixix:):)

Succubus said...

Mii znae6 kakvo kato pogledna6 napravo i malko v desno 6e vidi6 edin visok rus individ, sedi pred tebe, moje go zanimae6 s ne6to :P

BenJito said...

Hahah, taka e..
i vse pak gleda li si John Doe?

ImmortalLili said...

Mi da ti kaja i ti govori6 be du6a prosto temite sa drugi :) ...

Syreg said...

Ei, Bo, gledah si John Doe, seriikara be6e hubava, ama vij dneska ne mojah, 6toto bqh na urok... :(((

Syreg said...

OoOoO LiL, vse edno nqkoi me slu6a kato govorq...

BenJito said...

Gadna prostotiq, 4e ne si mogla, ama urocite sa po-vajn.
Ne se kosi, 6te si go svali6!