Thursday, May 10, 2007

Е Така...

"Проблеми! Няма проблеми!"
Крещят мамините синчета и се правят на големи,
а на мен главата ми пращи от системи.
Нали и аз искам да бъда някоя в обществото,
обаче на никой не му и мигва окото
за мен и моите братя и то само защото,
идваме от дъното, от утайката...
Хей, да ви еба майката!
Не ми пука за шибаните ви критерий,
защото знам как изпада в истерии
някое от вашите намазани синчета,
когато попадне на мен и моите момчета.
Кефи ме шибаната му физиономия,
докато питбула се готви за урока по анатомия.
Да го питам тогава дали има проблем.
А, кажи бе, гугумен?...
Отче наш, ти който си на небето,
погледни надолу към шибаното гето.
Опитвам се да оцелея и играя,
опитвам се да не греша и се старая,
защото ако сгреша може и да не стана грешник,
а по скоро труп или смешник,
за тия дето вярват в мен.
Прости ми, но трябва да съм подсигуренa.
Просто такива са правилата,
враговете са навсякъде щом прекрача вратата,
а приятелите толкова малко - жалко.
Недостатък или предпазна мярка,
но трудно се доверявам, `щото в зоопарка,
`дето живея между хищниците - няма ограда,
няма живот, а само пътуване към Ада
и все пак пазиш главата си да не пострада.
И всичко това за някакви дребни в джоба,
за да чукаш кучките докато скочиш в гроба.
Бог да благослови младите играчи,
уличните войни и яките подпалвачи!!!

5 comments:

Anonymous said...

И всичко това за някакви дребни в джоба,
за да чукаш кучките докато скочиш в гроба.
hahahah tova nai-mnogo me izkefi,
6te6e da e qko ako ku4kite hodeha v groba ot 4ukane :P
Neven4eto :)

BenJito said...

Bydi istinski, znai svoite interesi i gi poddyrjai i provokirai sys entusiazma za jivot!! A za 6ibaniq zoopark... trqbva da si car, za6toto vseki 6ef si ima 6ef, a carq nqma!
P.s. Super dobre sa kazani mnogo realni ne6ta!! {}

Vladura said...

"Кефи ме шибаната му физиономия,
докато питбула се готви за урока по анатомия!"
Хахахаха, това изречение се отнася за мен, защото аз лично съм се кефил на такава физиономия и то не една хахаха Пускам моя пес и гледаш по - бързо от патрулка се изнасят.. хаха иначе голями гъзари нали.. хахахахахахах

Anonymous said...

Хей, да ви еба майката!
Не ми пука за шибаните ви критерий,
защото знам как изпада в истерии
някое от вашите намазани синчета,
когато попадне на мен и моите момчета.
Li4no mene tazi 4ast me kefi, 6toto i na mene mi pisna ot maminte sin4eta deto gledat da probiqt s na tatko parite, da gi eba. :)

Succubus said...

A Adyt e tam kudeto viree samo bolkata...