Thursday, July 12, 2007

Е така...

2007 - ма, кажи ми как да седна? Капка ли съм да се влача по улуци? Ся да вкарам малко философия като Комфуций. Потръпвам във бийта, а той добре държи се с мен! Боли ме фара дали някой ще ми бъде фен! Ти ме гледаш винаги и намираш дефект, а мен си ме кефи да съм си такъв обект! Как да съм добре, когато не нося чадър?!! А ти не се осещаш, че в животът се оказваш вместо кон – катър. РррррР! Ей, вундеркинд, спри малко с тея филми! Добре ве! Разбрах ве! Свичките сте стилни! Много неща напират в главата ми, обаче още нещо се мотае в краката ми... Ебати!!! Нападат ме стадо примати! Имитирала съм те??! ХА! Имитирам баща ти!! Грешки пра’я и не спирам да ги пра’я, обаче си трая, не кат’ теб – много да зная! Ся съм такава, преди бях в друга поза, сори брат – търпя метаморфоза!! А вие "новите" псета имате "страшна" мода - друсате, пиете, от кеф силно виете, цяла вечер съм на сода! Направо псета без порода, а аз още гледам да съм такава к'вато съм по природа...

4 comments:

Anonymous said...

m da taka se slu4va po nqkoga. Vseki se misli za ne6to a pyk vsy6tnost ne e ni6to.

Succubus said...

Novata moda v 4b e: Da se praim na ne6to deto ne sme, samo za da ima koi da ni ebe.. Pxa VeS cheer UP!

BenJito said...

"а аз още гледам да съм такава к'вато съм по природа..." E ti si si, spored men nikoga nqma da poiska6 da byde6 nqkoi drug dokolkoto te poznavam, a smqtam, 4e e mn dobre :)

Vladura said...

Mn istini ima! \/