Saturday, July 28, 2007

Напушен Дивак


Една вечерна сутрин станах и реших да ида за сливи качих се на джанката и започнах да бера ябълки след като си набрах череши си отидох. Започна да вали дъжд и да пръска през затворения ми прозорец. Седях на един дървен камък и четях изгорял вестник а един бял негър помпеше задните гуми на влака в ъгъла на кръглата стая. Огладнях и реших да си сипя нещо за пиене. Отидох до печката и си извадих една студена бира в циментова кутия. Сипах си я в една цинкова чаша но тя имаше дупка и кафето се стичаше по хартиения ми под. Взех един ламаринен парцал и почистих калта. Но кокошката ми беше излязла от кочината и трябваше да я прибера. Взех една железна пръчка и подгоних прасето, но то започна да ме лае и накрая го вкарах в кокошкарника. Сипах на котката малко боб, но тя ме ухапа по крака и затова цяло лято ходя с лепенка на коремa... :(

4 comments:

Succubus said...

XAxXAxXAxX.. Nastroenie OOD. Da jivee pile6koto tropane s kopita po lamarineniq dansing na selskata niva :)

Anonymous said...

xaxaxa bah ti luduroqita xaxa :D

Anonymous said...

Neven4eto:
hahahahah dokato go gledah me zabolq debeloto 4ervo ot smqh :D

BenJito said...

Au tva sym az :D ose6tam :D na mene mi bie i namirisva :Pp)