Sunday, June 24, 2007

Fuck G.G.P. Diss

Чашата преля, напълних я със пикня, а ония там рапере викат бирата била добра! Не, не, не може тринадесет годишна пръдла да пее как искат да и го наложат! Аз ли греша или нещо те не са добре? К’ви са тея театрални роли бе момче? Дисче от сърцето ми, бърза пратка отива към градчето ви, хванете се задружно – идва анти пърчето ви! За това ще ви редя във сетове – да сте наясно, не да се държите като селски кметове! Колко ви е яко помещението, как си живуркате – малките кучки ви барат по мадурките, всички заедно се джуркате и после във море от стереопор се гмуркате. Колко фешън тонпежисиор си имате, как работи направо ви убива римите, ама и вие не оставате назад всякаш не сте от една фирма, а война взаимно си водите! Бахти парадокса, хванах се за главата, унемях и след две секунди бях на земята. Майко мила, не издържам ще ви пържа или първо да ви вържа?! К’во да правя направо незнам освен да ви дисна, да продължа напред и на такива като вас да не се дам. Бях от вашата порода, знам как е – правят те на прост и ти си доволен бате. Беше, обаче то едно време, ся да ти кажа писна ми и въобще не ми дреме! За това, че хващайте си шапките и печелете, не да пеете, че имате джипове, кучки, мезонети, коли, лъскави със джанти лети, въртолети, самолети, отгоре на това, че сте поети! Не се правете на заети, тишина казах кадети! Апокалипсис за вас настъпи а.к.а. римите ми цепят кат комети. Звездата ви не свети, енергията ви отива в правене на минети – лесно продажни копелета като промоция във супер маркети, хем сте малко, хем сте напети, а въобще не виждате, че ние сме на рояци и на чети! Аре goodbye очаквайте още диснати колети. Това е колет първи, поне до номер трети...

3 comments:

BenJito said...

Fuck GGP!! Ne struvat!

Anonymous said...

hahh verno e mno sa ligavi i mnoo....... ae zle sa ne stavat :)

Vladura said...

Poziori!