Wednesday, June 20, 2007

I tova e taka... moje bi... :(


« VesS » zdr
« VesS » kaji, kakyv e toq zor, da ne e stanalo ne6to?
« Benjito » Ne, ne, dobre sme, prosto iskah da govrq s teb
« VesS » a-ha, 4akai, 4e az si pomislih “bah mama mu ko stava tuka?”
« Benjito » spoko, nema se pla6i6 ;)
« VesS » e nqma
« Benjito » iskam da govorq s teb
« Benjito » otnosno nqkoi ne6ta
« VesS » dobre, kazvai
« Benjito » kakvo stana s tebe be?
« Benjito » v smisyl ne be6e takava, s men se dyrji6 dobre
« Benjito » no si li4i, 4e si stanala nqkak gadna
« Benjito » predi 1g i polovina ostavih v BG malko po – razli4en 4ovek
« Benjito » sega mi e malko po-trudno da go poznaq :(
« Benjito » ne, 4e se dyrji6 taka s men i kakto zabelqzvam s priqtelite si, no mi lyha na onaq gadna hladnost koqto be6e edno vreme
« Benjito » o6te v na4aloto na na6eto priqtelstvo, tova koeto
« Benjito » iskam da razbera e za6to?
« VesS » iska6 to4en otg taka li?
« Benjito » da, bez da ovyrta6, 6tot ne se znaem ot v4era i znam, 4e si mn dobra v tova ;)
« VesS » e, ako az ne uvyrtam i zavyrtam vsi4ko v moq polza koi dr?
« Benjito » 4akai, 4akai – ne smenqi temata
« VesS » pfu, ne mi mina nomera
« Benjito » slu6am
« VesS » za koe?
« Benjito » po vyprosa, koito zadadoh i izob6to ne mi se pravi na 5 za 4!!!!!
« Benjito » 4e izbuhvam!!
« VesS » brale, mislq, 4e mn dobre znae6, 4e tova kakvo sym az
« VesS » mn zavisi ot obstoqtelstvata v koito si postaven, nail taka
« Benjito » qsno mi e, no az ne iskam da mi razviva6 teoremi, a to4en otgovor
« VesS » to4en otg? kolko to4en?
« Benjito » 100%
« VesS » horata bratle, horata!
« Benjito » samo te?
« VesS » v pove4eto slu4ai da + tova moje bi i az go iskam
« Benjito » moje bi, no az ne vqrvam
« Benjito » druga, po-golqma pri4ina ima li?
« Benjito » az se se6tam ot kyde e izvora, no ne trqbva da e to4no taka s vsi4ki, ne misli6 li
« VesS » ne sym vinovna, davat mi povodi ili prosto ponqkoga taka se polu4ava
« VesS » ne vinagi go iskam, izliza ot samosebe si, bolka bratle, znae6 kak e
« Benjito » znam, znam, az li ne znam…
« Benjito » no ne trqbva vinagi da si taka, vse pak az i Vladomir ti se dokazahme navremeto
« VesS » taka e – nqma lyja
« Benjito » iskam si starata Vesi kydeto be6e malko po-dobra i i puka6e za horata
« Benjito » ne za vsi4ki i vsi4ko, no ima6e liubov v syrceto si vypreki typite slu4ki i nezaslujenoto stradanie
« VesS » a ako ne iskam da q vyrna
« VesS » a ako taka mi e po-dobre
« Benjito » za momenta, moje bi da, no nqma da e taka vinagi
« Benjito » no do nqkva stepen trqbva da se doverqva6 na horata
« Benjito » za6toto, ako se doveri6 – 6te te predadat, ako ne – moje sam da predade6 sebe si
« Benjito » symnqvam se, 4e sama 6te se predade6, no i tova e vyzmojno
« VesS » mmm, kvo da ti kaja
« VesS » spoko, az sym si az – nikoga nqma da preeba horata koito me obi4at
« VesS » uspokoi se – sy6tata sym si ;)
« Benjito » ne e taka
« VesS » taka e
« VesS » gadna sym samo s koito trqbva ;) tvoq politika, ako ne se lyja
« Benjito » da, moq e, no ti si q promenila malko
« VesS » hahahahha lud li si?
« VesS » spoko ;)
« Benjito » da lud sym, no ti trqbva6e ve4e da znae6 tova
« Benjito » ne se poznavame ot v4era, taka 4e pomisli si malko v/u moite dumi
« VesS » 6te pomislq, ama nqma za kvo, ne sym stanala 4ak takava
« VesS » 6te vidq, no ne obe6tavam ni6to
« Benjito » gaden inat si!! znam az za kakvo i ot kakvo idva tova, no minaloto si e minalo mili4ka!
« Benjito » qko napred i nagore! trqbva da si silna i da vkarva6 premerena zloba. a ne samo zloba i zloba – nakraq 6te se razmekne6!
« Benjito » Starata Vesi e na po4it, novata ne me kefi!
« VesS » dobre brat, moje i da stane na tvoqta, a moje i da ne stane. 6te vidime, az iz4ezvam, 4e sym na urok sled malko.
« VesS » bqh na vidin v4era, ama 6te ti razkazvam dr pyt
« Benjito » dobre, ko si praila tam?
« VesS » 6ti kaja.. aide
« Benjito » aide i se zamisli nad dumite mi
« VesS » ok, ne obe6tavam, 6e vidime.. ai \/
« Benjito » \/

:[

9 comments:

Anonymous said...

ami ko da kaja, ne vijdam da se e promenila vesi ili moje bi za6toto vseki pyt sym s neq i nemi e napravilo vpe4etlenie ama ako e taka kakto kazva Bo d`ge zamisli se, vypreki 4e naistina horata sa pri4inata za vsi4ko.

Syreg said...

d`ge, ot 4asti e taka, ama tova e vremenno qvlenie.. No Bo si e Bo, vinagi kazva tva koeto misli i trevoji... Bo, spoko :) + tva ve4e po4nah da se ottyrsvam ot toq period, no ko da go prai6 kat se pritisni... :) {}

Syreg said...

da ne kaja, otdavna sym se ottyrsila, ama ot vreme na vreme o6te me trese ;) i vse pak ot 4asti prilagam tvoita politika :P

Anonymous said...

taka si e d`ge. Bo se pritesnqva nqma stra6no. Ina4e ima6e edin period takyv deto be6e taka zlobni4ka, daje az se upla6ih i si vikam d`geto 6te me nabii tuka :D:D kazvam go dialektno daje. Ama nqma da go ostavq to si e moito d`ge i vse si go razmivah s ne6to i go karah da se 4uvstva dobre. Ae love ta {}{}{}

Succubus said...

Interesno, 4e sym na mnenieto na Bo, 4e si e promenena. Tova, 4e sym steb ot tolkov avreme, tova 4e nqma den , vkoito d ane te vijdam, da ne ti pi6a, da ne se 4uvame i da ne si mislq za teb, ne zna4i, 4 eoveka, koito be6e predi godini sega ne e drug. Porasnala si, nqma kakvo da si krivq du6ata, vseki raste, Bobi e prav, 4e ima6e period, v koito deistva6e s tvyrde mnogo zlob ai agresiq, ne znam na teb kolko ti e pomognal ada prevyzmogne6 ne6tata, oba4e za horata, koito dyrjaha na teb ne be6e gram polezna. Za syjalenie sega vijdam edno... dosta po jenstveno sy6tetstvo. Haresva mi, 4e v posledno vreme si nqkak si Macka.. v bukvalniq smisyl na dumata. Moje bi horata ot dale4, use6tat ne6tata s malko zakusnenie. Vse pak e hubavo da ne jivee6 na ryba na brysna4a, za6toto iam variant da se poreje6...

Anonymous said...

Бла Бла Бла

Аз от скоро го познавам момичето, но мога да кажа, че си е много добро. Поне аз нещо лошо не съм видял. И да, не се бъркам, знам че споменахте някаква агресия, ама вие я изкарахте, че яде хора, а въобще не мисля, че е така. Все пак вие си знаете и се познавате, аз само давам позицията си.

Мен си ме радва, а за другото нямам представа. =)

ImmortalLili said...

Vesy slunce.. :P nz kvo da ti kaja moje bi polojenieto ne e 4ak tolkova stra6no kolkoto go vijda Bo, oba4e opredeleno ima promqna i do momenta ne moga da precenq za dobro ili za lo6o... ti si zn... a vremeto 6te pokaje i na nas :) az samo iskam ti kaja 4e horata te obi4at i 6te te podkrepqt i ne sum samo az :) {}

BenJito said...

Pinky, ne sym se nahvyrlil vyrhu neq, prosto se opitah da si izqsnq nqkoi ne6ta! Sucubus, porasnala e - da, opredeleno i to na mnogo visoko nivo, vypreki 4e ne iska vinagi da go pokazva. I znai tq e porasnala otdavna! No prosto rqdko go pokazva! Vse pak tva si e na6ata ves i ako ne i kajem kvo 4uvtsvame vse edno sme q predali!
\/

Vladura said...

Az ne mislq, 4e ima koi znae kolko golqma promqna, prosto e porasnala malko pove4e, vidqla e ne6to pove4e, osyznala e ne6to pove4e! Horata se promenqt, neznam 6to si mislite, 4e e ozlobqla prekaleno mnogo, az kato se zamislq ne e mnogo. Po4ti sy6tata si e, no nqkak po-golqma :) \/ Love ya Ves, feel free fo live!